reklama

Vypínač

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Plný močový mechúr ma prinútil vstať uprostred noci. Ešte stále v polospánku kráčam po chodbe a s rukami natiahnutými pred sebou ako opitý tápem do prázdna. Za viečkami sa mi nejasne vybavuje čerstvý sen... teda skôr nočná mora s nejakým umučeným zvieraťom. Konečne poslepiačky nahmatám vypínač... namiesto chladného lesklého plastu však pocítim niečo teplé, poddajné a pulzujúce. Rozum mi navráva skúsiť to ešte raz, ale nohy ma zavedú späť do spálne. Rýchlo zamknem a vleziem do postele. Stále však potrebujem na malú, tak to pustím do nádobky pre mačku – zomrela mi pred týždňom. Spokojne zaspávam... keď mi tvár pohladí jemný závan vzduchu. Ale veď okno som neotváral a bývam sám. Čosi ma pošteklí pri ľavom uchu a ozve sa šepkanie: „Som zvedavý, či ľudia toho vydržia viac ako mačky.“ Nato som sa zobudil... a potreboval som na malú.

Róbert Andiľ

Róbert Andiľ

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Utopista. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu